امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۸:۱۲:۳۶

Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
مقالات آموزشی

ملاک های تشخیص اصل بودن ماشین اصلاح

دقت نمایید که ماشین اصلاح موزر دارای دو نوع درجه ۱ و درجه ۲ است که نوع درجه یک که مارک ساخت آلمان آن به صورت حک شده در زیر تیغه ها متمایز از درجه ۲ است به عنوان اصلی شناخته شده و دارای تفاوت های زیر از نظر این فروشگاه می باشد و همچنین فقط موارد و ملاک های فوق به عنوان جنس اصلی و درجه ۱ برای ما شناخته خواهد شد و محصول ارسالی کاملا با مشخصات زیر برای مشتریان عزیز ارسال میگردد و درصورت نداشتن هرکدام از موارد فوق میتوانید تا ۲۴ ساعت مهلت تست فروشگاه با ما تماس گرفته و اقدام به تعویض آن و دریافت موزر با مشخصات درج شده نمایید. همچنین این موزر بر روی آن عبارت ۳ سال گارانتی درج شده است و در صورت ایجاد مشکل از تاریخ خرید میتوانید آن را به آدرس ما ارسال کرده تا برای شما به گارانتی کامکار ارسال نماییم. هزینه های ارسال و برگشت به عهده خریدار می باشد. شکستگی، نوسانات برق و ضربه شامل ابطال گارانتی میگردد.

  1. در موزر درجه ۱ در زیر تیغه ها مارک ساخت آلمان به صورت حک شده وجود دارد درحالیکه در موزرهای درجه ۲ یا ساخت آلمان وجود ندارد یاه به صورت حک شده نیست.
  2. در قسمت روی موزر و برچسب فلزی یا آلمنیومی نیز ساخت آلمان به صورت حک شده درج شده است و در موزر درجه ۲ نیز مارک کشور مبداء به صورت حک شده نمی باشد.
  3. پیچ های موزر درجه ۱ به شکل ستاره ای است درحالیکه در موزرهای درجه ۲ این پیچ ها به شکل چهارسو یا دو سو است.

Author

adminafshar

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *