امروز : جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ساعت : ۰۵:۲۴:۳۹

Over 10 years we helping companies reach their financial and branding goals. Onum is a values-driven SEO agency dedicated.

CONTACTS
مقالات آموزشی

انواع قیچی آرایشگری و کاربرد آنها

انواع قیچی آرایشگری و کاربرد آنها

قیچی خوب و با کیفیت برای هر آرایشگر خصوصا متخصص کوتاهی مو در هر سالن لازم است. قیچی کوتاهی مو از ابزار و وسایل اولیه و می توان گفت حیاتی برای آرایشگران است. کوپ کار مو با یک قیچی کوتاهی مو ساده می تواند یک مدل کوپ هنری ایجاد کند. بنابراین آرایشگر یا متخصص کوتاهی مو با قیچی کوتاهی مو مناسب می تواند انواع مدل های کوتاهی مو جدید را خلق کند

انواع قیچی کوتاهی مو

قیچی های کات (کوتاهی) 

قیچی کوتاهی خودش به سه نوع کلی , نوک تیز, تیغه کوتاه و تیغه بلند تقسیم می شود.
نوک تیز برای کار خطی و ظریف کاری ها استفاده می شود.
تیغه کوتاه برای کوتاهی و پیتاژ های عمودی (هفتی هشتی-سایشی-پرتابی-سوزنی و…) استفاده می شود.
قیچی تیغه بلند برای کوتاهی های صفر درجه (یعنی: قیچی روی دست و شانه موازی قرار می گیرد برای کات کردن)

 قیچی های اسکلاپ (اره ای-پیتاژ)

قیچی های پیتاژ : قیچی ۲۵ درصد یک طرفه استیل کاربرد بیشتری دارد چون پنجاه درصد و ۷۵ درصد کاربرد کمتری دارد و فقط نوک موها را می توان با آن کوتاه کرد.

برای مشاهده فیلم آموزش کوتاهی مو مدل تایچی روی فیلم کیلیک کنید

معرفی انواع مدل و مارک قیچی آرایشگری

قیچی کوتاهی ژاپنی

دسته های این قیچی فولادی دست ساز می باشد. تیغه ی این قیچی بسیار تیز است. این قیچی کوتاهی مقاومت بالایی دارد و تیغه هایش تا مدت زیادی کند نمی شوند. این قیچی برای کوتاهی و پیتاژ مو مناسب است.

قیچی کوتاهی مو

این قیچی یکی از انواع قیچی های مفید برای کوتاهی مو است. تیغه های این قیچی، تیز و سخت می باشد. دسته های این نوع قیچی ارگانومیک است. این قیچی از فولاد ژاپنی ساخته می شود. دسته و تیغه های این قیچی قابل تنظیم می باشند.

قیچی کوتاهی KYG

این قیچی های خوش دست از فولاد و کبالت ژاپنی ساخته شده اند. استفاده از این نوع قیچی برای کوتاهی، از رشد موخوره مو جلوگیری می کند. کوتاهی مو با این قیچی دقیق و سریع تر انجام می شود.

قیچی کوتاهی SM TH CHU

این قیچی برای کوتاهی های دقیق و ظریف مناسب است. لبه های فولادی این قیچی بسیار تیز و ضد آب است. استفاده از این قیچی بسیار راحت می باشد.

قیچی کوتاهی UT OPI A

این قیچی با کیفیت نیز از فولاد ژاپنی ساخته شده است. ماندگاری این قیچی نسبت به انواع دیگر بیشتر است. تیغه های این قیچی دست ساز و تیز هستند.

قیچی پیتاژ EL FI NA

این نوع قیچی برای پیتاژ مو مناسب است. حالت و حجم دادن به موها با این قیچی سریع و دقیق انجام می شود. تیغه های این قیچی تیز و فولادی هستند.

قیچی کوتاهی CHI MDCEE

این قیچی با کیفیت ژاپنی سبک و مقاوم است. کار با این قیچی بسیار راحت می باشد. انگشت و دست ها هنگام کار با این قیچی، خسته نمی شوند.

قیچی کوتاهی پیتاژ باتیغه قابل تنظیم

این قیچی قابلیت تنظیم نسبت به دست را دارد. با کمترین حرکت دست می شود موها را باسرعت و کیفیت بالا، کوتاه کرد. تیغه های این قیچی نیز ژاپنی است. دوام این قیچی بسیار بالا است.

قیچی کوتاهی E QUI NOX

این قیچی برای حجم دادن به موها طراحی شده است. طراحی این قیچی منحصربه‌فرد است. کار با این قیچی سریع و دقیق می باشد. این قیچی بسیار سبک و دارای تیغه های قابل تنظیم است.

قیچی کوتاهی S HE ARGRU

این قیچی نسبت به قیچی های دیگر، دارای تیغه ی تیز بزرگ تر و قابل تنظیم است. کوتاهی با این قیچی بسیار ساده و راحت است. کیفیت این قیچی بسیار بالا بود و تیغه هایش به راحتی تیز می شوند.

Author

adminafshar

Leave a comment

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *